Uporabljamo spletne piškotke, z nadaljnjim brskanjem se strinjate z uporabo le-teh. Več info.

Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

1. Splošni del

1. 1 Vse storitve spletne trgovine OTAKU.si (v nadaljevanju »trgovina«), v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi mednarodno priznanih kodeksov ter priporočil GZS, opravlja podjetje LEGIT d.o.o., Trubarjeva cesta 9, 8310 Šentjernej (v nadaljevanju »ponudnik«).

1. 2 Naročnik oz. kupec (lahko tudi uporabnik) v nadaljevanju pomeni: fizično osebo, samostojnega podjetnika posameznika, podjetje ali organizacijo, ki ji ponudnik nudi storitve.

1. 3 Pogoji poslovanja veljajo za vse storitve, ki jih nudi ponudnik in obravnavajo pravice uporabnika, delovanje otaku.si ter vse pravne oz. poslovne odnose med ponudnikom in kupcem, pri vseh pogojih poslovanja.

1. 4 Kupec, ki želi opraviti nakup na otaku.si oz. pridobiti pravico do le-tega, se mora registrirati. Uporabniško ime je enako njegovemu elektronskemu naslovu. Uporabniško ime in geslo, ki ju obiskovalec s potrjeno registracijo prejme preko elektronske pošte, uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Geslo lahko uporabnik menja samostojno, za zamenjavo uporabniškega imena ali elektronskega naslova, pa je potrebno poslati zahtevek za spremembo na info@otaku.si. O spremembi bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.


2. Obveznosti ponudnika in naročnika


2. 1 Ponudnik ne jamči za točnost podatkov (slik in besedila) na spletni strani otaku.si, saj se zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta ponudba hitro in pogosto spreminja. Za morebitne napake pri opisih izdelkov v spletni trgovini otaku.si ne odgovarjamo.

2. 2 Ponudnik se zavezuje, da bodo storitve opravljene kakovostno in v dogovorjenem roku.

2. 3 Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil:

- idenititeto podjetja (ime in sedež ter številko registra),

- kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon ...),

-bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (tudi poprodajne storitve in garancije),

- dostopnost artiklov v ponudbi (v razumljivem roku),

- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (kraj, način in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop (vključno s tem, če in koliko stane naročnika odstop od pogodbe),

- pojasnilo o postopku ob pritožbi (skupaj z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci).


2. 4 Vpis osebnih podatkov ob registraciji in ob kasnejšem spletnem nakupu na strani otaku.si je potreben izključno za pravilno izvajanje storitev. Ponudnik teh podatkov ne bo nikoli posredoval, dal v najem, prodal ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Prav tako vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni na način, ki ga ne podpirate oz. se z njim ne strinjate.

2. 5 Naročila sprejeta do 12 ure obravnavamo kot naročila sprejeta v tem dnevu, tako da rok začne teči s tem dnem. Dogovorjeni roki se lahko spremenijo v primeru višje sile, kot je naravna katastrofa, izpad električnega omrežja za daljši čas ali daljše motnje v medmrežju.


3. Sprememba pogojev in soglasje


3. 1 LEGIT d.o.o. si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati v trenutku, ko so objavljene.

3. 2 Z uporabo storitev in registracijo v spletno trgovino www.otaku.si soglasate, da ste seznanjeni in se v celoti strinjate z vsemi zgoraj navedenimi pogoji.


4. Ponudba artiklov oz. storitev


4. 1 otaku.si zaradi poslovanja preko spleta ponudbo artiklov oz. storitev pogosto in hitro spreminja. Ponudnik ne prevzema nobene, neposredne ali posredne, odškodninske ali druge odgovornosti za točnost podatkov na spletni strani www.otaku.si.


5. Naročanje in postopek nakupa


5. 1 V spletni trgovini www.otaku.si se izdelke kupuje izključno preko spleta (interneta). Oddana naročila se smatrajo kot dokončna. V primeru napačnega naročila ali preklica lahko kupec popravi ali prekliče svoje naročilo le, dokler ne dobi e-poštnega sporočila "Zaključeno in odposlano". Ko kupec prejme e-poštno sporočilo "Zaključeno in odposlano", preklic ni več mogoč. Podjetje LEGIT d.o.o. si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila in vračila kupnine. Do zavrnitve naročila s strani ponudnika lahko pride pred prejemom obvestila "potrditev naročila".

5. 2 Postopek nakupa je sledeč:

- kupec po oddaji naročila po elektronski pošti prejme potrdilo o sprejetem naročilu – naročilo sprejeto. Podrobnejši podatki o statusu in vsebini nakupa so kupcu dostopni na spletni strani ponudnika

- ponudnik naročilo pregleda (preveri rok in možnost dobave naročenih artiklov) in naročilo dokončno potrdi ali zavrne (obrazložitev z navedbo razloga zavrnitve) – potrditev naročila. V nekaterih primerih lahko ponudnik kupca tudi kontaktira preko telefona (kontaktna številka – preverjanje podatkov, zagotavljanje točnosti dobave, ipd.) Za blago, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je le-ta izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj odstavi blago do ponudnika, kupca pa ponudnik sproti obvešča o poteku dobave. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, 

-ko ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje, o tem po elektronski pošti obvesti kupca – blago odposlano. Sporočilo vsebuje tudi opis politike vračila blaga in podatke o tem, kam se lahko kupec obrne v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe (info@otaku.si).


6.Cene


6.1 Vse cene izdelkov v spletni trgovini www.otaku.si vsebujejo DDV, razen, če je izrecno napisano drugače. Spletne cene v spletni trgovini veljajo samo za oddana naročila preko spletne trgovine ter za nakup z gotovino po povzetju. Spletna cena velja samo za registrirane uporabnike, za neregistrirane uporabnike pa velja redna cena po ceniku objavljenem v poslovalnici.

6. 2 Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub stalnemu prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, torej, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Potrditev naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Dobroimetje registriranega uporabnika v otaku.si in vsa vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo!


7. Odstop od pogodbe in reklamacije

7. 1 Potrošnik ima pravico v 15 dneh po prejemu blaga (oz. po podpisani pogodbi ali opravljeni storitvi) odstopiti od pogodbe. O tem mora pisno ali preko kontaktnega e-naslova info@otaku.si obvestiti ponudnika, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa), prodajalec pa mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, ko je blago uničeno, izgubljeno, pokvarjeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Originalna embalaža je sestavni del artikla in je predpisana s strani proizvajalca ( (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov), zato jo je ob morebitnem vračilu potrebno priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla, torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini.


7. 2 V primeru reklamacije nam enostaven postopek vračanja artiklov zagotavlja prijetno izkušnjo kupcev pri spletnih nakupih. Če vam blago ne ustreza, nas morate o vaši reklamaciji obvestiti v roku 15-ih dni od prejema pošiljke. Blago mora biti vrnjeno v roku 30 dni od datuma vložitve vaše reklamacije. Izdelke vrnete na naslov podjetja, ki je naveden spodaj. O svoji nameri nas obvestite na info@otaku.si. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži z deklaracijo in ne smejo biti poškodovani, umazani, vidno rabljeni, itd. Zraven mora biti obvezno priložen originalen račun in vsa dokumentacija. Stroške vračila pošiljke plača kupec.

Če bodo izpolnjeni vsi pogoji, vam bomo v 15 dneh vrnili kupnino v vrednosti nakupa vrnjenih izdelkov ali po želji zamenjali artikel. Stroškov poštnine ne vračamo in niso predmet reklamacije. Po preteku 15-dnevnega roka od prevzema vračilo blaga ni več mogoče.


8. Varnost, varovanje osebnih podatkov in komunikacija

8. 1 Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita LEGIT D.O.O. in PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Številke kreditnih kartic ali katerih koli podatkov povezanih s plačevanjem preko spleta ne shranjujemo .

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga, bomo skrbno varovali.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine otaku.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


8. 2 Ponudnik bo stopil v stik z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo le, če ta temu izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:

- jasno bo predstavljen pošiljatelj sporočila,

- jasno in nedvoumno bodo ta sporočila označena kot oglasna sporočila,

- različne promocije, akcije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


8. 3 Mnenja uporabnikov spletne trgovine in ocene izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine. Namenjene so skupnosti uporabnikov. Mnenje lahko napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine otaku.si, ponudnik pa si pridržuje pravico zavrnitve oz. izbrisa žaljivih, neprimernih in nekoristnih mnenj oz. prispevkov pred dokončno objavo. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.


9. Garancija in servis

9. 1 Garancijski rok prične teči z dnem dobave ali prevzema naročenih izdelkov. Garancijo za izdelek daje proizvajalec oziroma uvoznik, ki je odgovoren za garancijske pogoje. Preko spletne trgovine otaku.si lahko uveljavljate le garancijo za izdelke kupljene pri podjetju LEGTI D.O.O

Garancija za izdelek je razvidna iz priloženega garancijskega lista. Garancijski rok se ne nanaša na programsko opremo! Iz garancije je izvzet tudi potrošni material, ki je podvržen stalni obrabi (trakovi, tonerji, tiskalniške glave, razvijalne enote, baterije,...). Izdelek, ki se pokvari v garancijski dobi, se popravi oz. zamenja najkasneje v roku 45 dni, v kolikor le-to ni mogoče, se na kupčevo zahtevo zamenja z novim in brezhibnim. 

Izdelke, dostavljene na servis izven garancijskega roka, bomo po dogovoru s stranko popravili oz. posredovali pooblaščenem servisu v najkrajšem možnem času. S tem stranka prevzame vse stroške popravila (delo, material, dostavo, ...). Servisno delo in material se obračunata po veljavnem ceniku podjetja LEGT D.O.O ali pooblaščenega servisa. V primeru zamenjave izdelkov se zamenjava opravi po predhodnem plačilu le-teh. Stranka lahko prevzame svojo opremo le po predhodni poravnavi vseh obveznosti. 

Obdobje garancije za posamezne izdelke najdete pri podrobnih opisih izdelkov. Splošna garancija za vse izdelke je 1 leto, razen za izdelke, pri katerih je navedeno drugače. Garancija ne velja za potrošni material. Garancijo lahko uveljavite z originalnim računom ali s kopijo in garancijskim kartončkom. Okvarjeno blago lahko dostavite na sedež trgovine ali na pooblaščeni servis. Garancija ne velja v primeru nepravilne uporabe, mehanskih poškodb, servisnih posegov nepooblaščenih oseb, ... Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


10. Možnosti plačila

10. 1 Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.otaku.si se zavezujete, da boste glede na izbrani način plačila poravnali kupnino. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z avansnim nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine www.otaku.si – LEGIT D.O.O. po ponudbi/predračunu (velja spletna cena),

- nakazilom na račun (velja spletna cena)***,

- plačilo preko PayPal-a (pri plačilih preko spletnega ponudnika PayPal, je cena zaradi stroškov ponudnika višja za 5.5%)

- ob povzetju neposredno pošti (poštarju / kurirju ob dostavi).

***Za posamezna naročila si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja www.otaku.si – LEGIT D.O.O. (po ponudbi/predračunu, kjer še vedno velja spletna cena) .


10. 2 Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo! Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).


11. Dostava - prevzem

11. 1 Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o.* DPD d.o.o.** , vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo. V primeru prevzema pošiljke preko dostavne službe ob prevzemu obvezno podpišite spremne dokumente. 

V primeru izbire plačila po povzetju ste dolžni poravnati kupnino za dostavljeno blago in stroške dostave, ki jih plačate dostavni službi. Stroške dostave pri nakupih nad 50,00 EUR poravna ponudnik. Kupec je dolžan blago pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

Vse morebitne spore v zvezi z vašim nakupom bo reševalo pristojno sodišče v Novem mestu.

*OPOMBA: Pošta Slovenije d.o.o. omogoča plačilo v gotovini ali s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club Slovenija (Diners Club tudi na obroke). Seznam pošt, ki omogočajo plačevanje s karticami najdete tukaj, klikni me. Ob plačilu z gotovino ni dodatnih stroškov ob plačilu s kartico je strošek 1€, ob plačilu na obroke s kartico Diners Club nastane provizija, ki jo določi Diners Club Slovenije.

**OPOMBA: DPD d.o.o. sprejema samo gotovinska plačila, ob plačilu ne nastanejo dodatni stroški.

Vklopi razum, zahtevaj račun. 

Ugodnosti

Vsi novi naročniki boste na vaš email prejeli posebno kodo za 10% popust!

* E-mail: